Jump to content

Cryptic Studios är utvecklare av Star Trek: Online

Nyhet

Recommended Posts

tumme_st_online_f.jpgStar Trek: Online kommer att ha Cryptic Studios som utvecklare, något som vi misstänkte redan för en dryg månad sedan. Det står nu utskrivet på den officiella webbplatrsen för spelet. Nyt är också att de på söndagen den 10 augusti kommer att avslöja bilder och sekvenser från det kommande spelet. Avslöjandet kommer att äga rum på Comic-Con, ett stort konvent i USA.

Källa

[ Till originalnyheten ]

hmm intresant ny sida, men av screenshotsen blev jag riktigt besviken. markbilderna såg lite småmysiga ut men rymdbilderna hade ju inte vacker grafik. tråkigt, men vi får väl se den 10:e om grafiken är uppdaterad.

Edited by NX-01

releasen är ännu okänd, förhoppningsvis säger de nåt den 10:e. jag tippar på första eller andra kvartalet 2009, får väl se om jag har rätt :huh:

angående pris så tror jag att det blir ett spel där man betalar en gång när man köper det och sen får man lira hur mycket man vill (som Guild Wars). det ska ju vara breddat för en större skara publik och då tror jag denna prissätning är mer sannolik än den traditionella betala-varje-månad-grej som annars är vanlig i MMO.

Jag trodde annars att själva grejen med mmrpgo var att man betalade regelbundet? J.

ne det är bara för de riktigt stora spelen där folk gör allt för att få spela. vill man locka folk blir det en billigare lösning.

• Create New...