Nyhet Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Star Trek: Online kommer att ha Cryptic Studios som utvecklare, något som vi misstänkte redan för en dryg månad sedan. Det står nu utskrivet på den officiella webbplatrsen för spelet. Nyt är också att de på söndagen den 10 augusti kommer att avslöja bilder och sekvenser från det kommande spelet. Avslöjandet kommer att äga rum på Comic-Con, ett stort konvent i USA. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 Spelsidan har uppdaterats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 28, 2008 Report Share Posted July 28, 2008 (edited) hmm intresant ny sida, men av screenshotsen blev jag riktigt besviken. markbilderna såg lite småmysiga ut men rymdbilderna hade ju inte vacker grafik. tråkigt, men vi får väl se den 10:e om grafiken är uppdaterad. Edited July 28, 2008 by NX-01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Det blir nog görbra! Nån´som vet när själva spelet släpps? Kostnad? Kostnad för att köpa ett dylika spel? Jag har aldrig lirat online förutom nåt assegt "mars-spel" via expressen, så jag är härligt grön på den biten av spelvärlden. :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 releasen är ännu okänd, förhoppningsvis säger de nåt den 10:e. jag tippar på första eller andra kvartalet 2009, får väl se om jag har rätt angående pris så tror jag att det blir ett spel där man betalar en gång när man köper det och sen får man lira hur mycket man vill (som Guild Wars). det ska ju vara breddat för en större skara publik och då tror jag denna prissätning är mer sannolik än den traditionella betala-varje-månad-grej som annars är vanlig i MMO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Jag trodde annars att själva grejen med mmrpgo var att man betalade regelbundet? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Jag trodde annars att själva grejen med mmrpgo var att man betalade regelbundet? J. ne det är bara för de riktigt stora spelen där folk gör allt för att få spela. vill man locka folk blir det en billigare lösning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Hursomhelst- jag kommer att hänga på låset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 När ska man få tid? Kan man inte införa den där hypertiden de hade i clockstoppers? Skulle jag behöva. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts