Gå till innehåll
Nyhet

Intervju med Karl Urban

Rekommenderade inlägg

%7Boption%7Dhttp://www.startrekdb.se/nyheter/bilder/star_trek_xi_superliten.jpg align=%7Boption%7DI en intervju för SFX Magazine berättar Karl Urban (som spelar doktor Leonard McCoy i Star Trek) om hur avundsjuk han var på Zachary Quinto för dennes möjlighet att träffa originalskådespelaren för sin karaktär, när originalskådespelaren till Leonard McCoys karaktär, DeForest Kelley, avled 1999. Även om han hade sett alla avsnitt tidigare tittade han genom allt igen, för at fördjupa sin kunskap om den karaktär som han skulle spela och han upplever att det nu är den bästa tiden för att komma tillbaka till det första rymdskeppet och få en bättre bakgrund till varför allt blev som det senare blev.

%7Boption%7Dhttp://www.startrekdb.se/nyheter/bilder/serie_7_superliten.jpg align=%7Boption%7DUrban berättare vidare att han är oerhört intresserad av att få fortsätta inneha rollen som Leonard McCoy i fortsatta filmer, alternativt en ny TV-serie och tror att filmen ger goda förutsättningar för det.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
AHA! En tv-serie! Jaja vi får väl se hur det blir med det..jag skulle dock hellre vilja ha en tv-serie som tar vid efter TNG, VOY, DS9!

Det är du inte ensam om. Jag själv och många andra är av samma åsikt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Undrar faktiskt om inte säg typ 80 procent av alla tycker så att det känns roligare att blicka framåt! Dock så tror jag att den nya filmen kommer att bli en hit. Dels pga att man har satsat rejält på alla fronter OCH sist men inte minst, att det är många utsvultna trekkers out there!

Redigeringsorsak: Ändrat stavfel och lagt till procent. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nej jag drar inte på några växlar, om det nu var mej som åsyftades?

Jag bara spekulerar bara i hur en del, och även jag skulle vilja ha det.

(Tack för rättning av felaktig procent. Men jag undrar hur hemskt mitt stavfel måste ha varit eftersom att jag varje dag ser stavfel här och dom rättas mej veterligen inte??)

Redigerad av michael ricochet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag sällar mig till de som helst ser att nyproducerad Star Trek går frammåt istället för bakåt i tiden. Även om jag hemskt gärna vill att den nya filmen ska vara bra så kommer jag ändå ha svårt att se nya personer spela besättningen. De gamla skådespelarna är helt enkelt för djupt rotade i dessa roller.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg