Nyhet Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Vi har tidigare visat bilder på fyra av aktörerna i sina respektive roller i Star Trek XI (080718). Nu har bilder släppts på ytterligare fyra skådespelare. Vid Star Trek Comic Con kunde fans plocka åt sig en posters var av de som hittills blivit utgivna. Naturligtvis nöjde sig inte de flesta fans med det, utan återvände till mässan tills de samlat på sig allihop! [Klicka på bilderna för förstoringar] Hikaru Sulu Montgomery Scott Leonard McCoy Pavel Chekov (John Cho) (Simon Pegg) (Karl Urban) (Anton Yelchin) Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Men hur ser Simon Pegg ut?!?! :blink: Jag kan lugnt säga att det inte var vad jag var bered på :blink: Annars såg de ganska vettiga ut faktiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Mindre imponerad av dessa bilder faktiskt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 (edited) Ingen är i klass med den unge Spock. Men jag kommer köpa det ändå, precis som man köper att James Bond bytt ansikte ett halvdussin gånger. Edited August 11, 2008 by Marvin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 Kan de inte se till att släppa bättre blider. Dessa som vi får se är störande difusa. Kanske också är meningen. Men jag skulle önska att få se lite riktigt bilder med kvalite. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted August 13, 2008 Report Share Posted August 13, 2008 (edited) Officiella Hemsidan är nu uppdaterad med både dom äldre samt nya bilderna på skådespelarna/karaktärerna. Följ länken och klicka på Downloads för att se bilderna i 1024x758, 1280x1024, 1680x1050, 1920x1200 samt en ikon till varje bild. Edited August 13, 2008 by Tuvok Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts