Gå till innehåll
Nyhet

Trailern släpps med Bondfilmen

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpg I USA kommer novembertrailern för Star Trek att släppas för visning i och med premiären av Quantum of solace, den nya Bondfilmen. Detta rapporterar bland andra Trekmovie. Bondfilmen har USA-premiär den 14 november, men det framgår inte om trailern också kommer att visas i samband med den europeiska (och svenska) premiären som är redan den 31 oktober.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Eftersom ditt svar kom efter min post där jag redovisade vilka releasedatum som gäller för vilka länder så trodde jag att ditt svar: "Men man vet aldrig med sf." var riktat som att min information kom från SF, vilket, som jag skrev, den inte gör utan direkt från Paramount Pictures International. Vi kan alltså vara så säkra i dagsläget som det går att vara, på att den svenska premiären är den 8/5 2009, som du undrade över i din tidigare post. Jag har ju svårt att tro att Paramount hittar på allt bara för att vara roliga. Det som gäller nu är det dom har postat på filmens officiella hemsida och tills dom säger annat är det att betrakta som den mest trovärdiga informationen som finns just nu.

Något annat har jag heller inte påstått. Själv tror jag stenhårt på att det är SF (men säkert även mindre biografkedjor) kommer visa filmen, det är ju rätt givet eftersom dom har monopol här i sverige och att Paramount troligtvis inte låter filmen få exklusiv visningsrätt på dom mindre biografkedjorna.

Hoppas du förstår vad jag menade med min post nu. <_<

Jag har inte anklagat dig för det heller <_< :) Vad jag menade var att det till syvene och sist alltid är biovisarna i varje land som bestämmer när de vill ha premiär och inte paramount. J.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser