Jocke Posted December 23, 2001 Report Share Posted December 23, 2001 Jocke önskar alla en riktigt God jul & ett Gott nytt år! :xmas: Hoppas ni får äta mycket god mat i trevligt sällskap och får många Star Trek julklappar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 23, 2001 Report Share Posted December 23, 2001 Fridfull Jul önskas er alla! Jag är borta i juldagarna, men tyvärr blir det noig inga Star Trek-böcker som jag önskat mig. Jag har gett alla en lista på 10 Star Trek-böcker, men de tyckte bara att det var en tråkig lista. Bara för att de inte kan få tag på böckerna hemma i Jönköping, så tycker de att det är en tråkig julklapp att ge :-@ :sigh: Det blir nog trevligt i alla fall. Glöm inte bort: Karl-Bertil Jonssons julafton (mycket bättre än Kalle Anka) på julafton kl 19 i SVT1 ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted December 23, 2001 Report Share Posted December 23, 2001 Ja, ha en riktigt God Midvinter allihopa! (Jag tycker mig ha klurat ut att jag får en St:Voy-almanacka i julklapp i år.) Carl Bertil måste alla kolla på, och glöm nu inte lill-julaftonsklappen "Think Tank" ikväll på Svt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts