Gå till innehåll
Pjotr'k

Borttagna inlägg

Rekommenderade inlägg

Sammanlagt 3 borttagna inlägg i Andromeda av P'tack och seven_of_nine då dessa var onödiga inlägg på enbart ett par ord. Enligt riktlinjerna togs de därför bort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Sammanlagt 4 borttagna onödiga inlägg i Doktorns mobila sändare gjorda av seven of nine och P'tack.

"Samtalet" var:

seven of nine: ok

P'tack: ja

seven of nine: bra

P'tack: ja

Snälla, avstå från onödiga inlägg. Jag och många med mig vill inte behöva ladda ner diskussioner som är helt onödiga. Jag sitter på ett modem som tar lång tid emellanåt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

(17 mars 2002) Tog bort tre onödiga inlägg gjorda av P'tack & Seven of nine, då de bestod av ungefär samma konversation Peter beskriver ovan.

(18 mars 2002) Tog bort inlägg av P'tack i ämnet Star Wars Ep. II eftersom de inte bidrog til diskussionen på något sätt.

(19 mars 2002) Tog bort ett inlägg skrivet av P'tack i ämnet klingons

(21 mars 2002) Tog bort tre inlägg skrivna av P'tack & Seven of nine i ämnet "Doktorns mobila emitter"

(26 mars 2002) Tog bort två inlägg skrivna av Lieutenet Lind för ett par veckor sedan, i ämnena "Vad tycker ni om IkonBoard 3?" och "Ni känner bara till.."  Det var en ren upprepning som inte gav diskussionen något.

(5 april 2002) Tog bort ett inlägg skrivet av Lokatt, eftersom inlägget inte bidrog till diskussionen.

(7 april 2002) Tog bort två inlägg skrivna av Lokatt i VOY: du är kapten och i Vilken art är coolast?, eftersom inlägget inte bidrog till diskussionen.

(10 april 2002) Tog bort 4 inlägg skrivna av Crayle & Morn i diskussionen om Farscape, i Övrig sci-fi.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

(Här skriver man först ett långt inlägg, men innan man hinner skicka det hänger sig datorn och allt förloras :angry: )

Jag har i alla fall tagit bort några onödiga inlägg.

4 st av Inter

1 st av P'tack

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har rensat lite bland Morn's och Crayle's inlägg. 5 av Morn och 4 av Crayle är borttagna. Använd M-funktionen i stället vid snabba meddelanden till varandra. Den fungerar utmärkt. (Utställning om Star Trek...)

Som svar på detta skriver Crayle: "WE ARE BEING CENSORED. DOES NOT COMPLY. DELETING MESSAGES ARE IRELLEVANT. WE WILL ADAPT!"

Detta meddelande är också raderat. Ni är välkomna att läsa forumreglerna om ni har några frågor.  :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tagit bort 2 st inlägg av Lieutenet Lind i ämnet "Talet 47" på begäran av Lieutenet Lind. Tog även bort ett inlägg av Alex_V för att det föll ur sammanhanget.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tog nyss bort ett par inlägg skrivna av P'tack & Warbird eftersom de var helt irrelevanta. Två behandlade till "ämnet" 'bio-neural vätska som shampoo'. Sånt kallar jag extremt barnsligt och vi tolererar inget trams i diskussionerna. Trams någon annan stans.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tog bort ett inlägg skrivet av Warbird, eftersom inlägget inte bidrog till diskussionen. Enda skrivna var: "Ujujujuj....." [Nemesis-trailern är här]

Tog bort ett inlägg skrivet av Warbird, eftersom inlägget inte bidrog till diskussionen. Enda skrivna var: "Jo... " [Trekker-föreningar (II)]

Tog bort ett inlägg skrivet av Mister Borg, eftersom inlägget inte bidrog till diskussionen. Enda skrivna var: "Dammsugare, ja den var riktigt bra faktiskt... " [Trekker-föreningar (II)]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har tagit bort diverse inlägg från diverse medlemmar, alla berörda har tidigare fått inlägg borttagna, så ni vet själva vilka som bör skämmas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Egentligen skulle jag bara kunna skriva 'läs ovan' istället för att göra mig en massa besvär, men jag har iaf tagit bort inlägg av Warbird, Morn och P'tack i ämnet 'kan sw och st-fans leva i fred?' eftersom inläggen handlade om sirap.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tog bort ett inlägg av Warbird, då det enbart innehöll "Ok." - Enbart "hålla med"-inlägg för inte diskussionen vidare på något sätt. [Tjänstgöring]

Redigerade ett inlägg av Unkas, då det var starten till följande onödiga diskussion. [VOY: Voyager på SVT, del 10]

Tog bort varsitt inlägg av Unkas och Sotunk, då det var en intern diskussion som inte förde diskussionen vidare. Använd PM-funktionen, tack! [VOY: Voyager på SVT, del 10]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har tagit bort 3+2 inlägg av Sotunk och poth_99, efter att ha rensat bort det allra värsta tjatt-snacket. Vi forumledare vore tacksamma om ni rensade själva, innan ni skriver, så slipper vi dra igenom allt detta än en gång. [Doktorer: Vem är bäst?]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Raderat 4 st inlägg gjorda av Warbird i ämnena "Vilket är det snyggaste lilla skeppet?", "Andromeda", "God jul & gott nytt år!" och "Peter heter nu Pjotr'k".

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ett inlägg av Bromma_Herman är raderat i Borg i ENT?.

Enda innehållet:

SAFDPG)HHDXTO(¤WEQVY!=¤/%#")¤/=)#"/YGHNILSthgiudshvyruaiubgibrs6vfg3785fg2185tg6849366yyh  :wub::wub: :arg:

Jag tog även bort två följande inlägg, men för dessa sker ingen varning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg