Nyhet Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 Vi har tidigare publicerat bilder på det nya flaggskeppet NX-91001, efterföljaren till USS Enterprise-E. Nu släpper sajten MMOZONE bilder på ytterligare tre skepp från spelet. Se nedan. [Klicka för förstoring] Källa [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 De här bilderna känns bättre än de förra. Här märks det att man har försökt göra något eget och inte bara lagt till och dragit ifrån. J.
Unkas Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 Jag tycker det ser ut som tre variationer på samma skepp. Skeppen är bara lite ändrade sinns emellan.
commander ricochet Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 Jag håller med Unkas! Jisses så fattigt? Kunde dom inte orka komma på mer distinkta varianter än så?
Fleetadmiral Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 (edited) Tycker det är rätt snygga och färgglada skepp iallafall. Ganska originellt och kreativt med de hjulliknande tefaten fram. Om ni följer länken på Källan kan ni se att det finns rymdskepp i spelet som är formgivna på helt andra sätt. PS. Är ni inte lite gnälliga... Edited January 3, 2009 by Fleetadmiral
Unkas Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 Sorry för gnälligheten. De två skeppen till höger ser faktiskt lite ut som det kommer från SW. Färgerna och stilen på fören.
commander ricochet Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 Hehe! Unkas och Michael Ricochet- grumpy old men! :lol: Vi skulle givetvis ha klivit in som formgivare från starten! ;)
Unkas Posted January 3, 2009 Report Posted January 3, 2009 (edited) Hehe! Unkas och Michael Ricochet- grumpy old men! :lol: Vi skulle givetvis ha klivit in som formgivare från starten! ;) Ja då hade vi inte gnällt på resultatet eftersom det varit perfekt. :lol: Edited January 3, 2009 by Unkas
Recommended Posts