Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Tycker det är rätt snygga och färgglada skepp iallafall. Ganska originellt och kreativt med de hjulliknande tefaten fram.

Om ni följer länken på Källan kan ni se att det finns rymdskepp i spelet som är formgivna på helt andra sätt.

PS. Är ni inte lite gnälliga... :)

Edited by Fleetadmiral
Posted (edited)
Hehe! Unkas och Michael Ricochet- grumpy old men! :lol:

Vi skulle givetvis ha klivit in som formgivare från starten! ;)

Ja då hade vi inte gnällt på resultatet eftersom det varit perfekt. :lol:

Edited by Unkas
×
×
  • Create New...