Jump to content

Tuvok som dörrvakt ?

McTwiggy

Recommended Posts

Tim Russ som spelar Tuvok är ju en erkänd skådespelare (som för övrigt var i stockholm i samband med swecon 2004.) så det är ju inte helt omöjligt. För övrigt har vi en tråd som heter star trek i tv och på film eller något ditåt. Det kanske vore en ide att lägga den här typen av frågor där så att vi kan undvika att få forumet alltför stort och oöverskådeligt? J.

För övrigt har vi en tråd som heter star trek i tv och på film eller något ditåt. Det kanske vore en ide att lägga den här typen av frågor där så att vi kan undvika att få forumet alltför stort och oöverskådeligt? J.

Ja jag vet men jag hittade den inte tillräkligt snabbt , blev otålig och lade den här ist :rolleyes: men den går kanske att flyttas på ?

Det är intresant hur bra Tim Russ spelar vulkan med tanke på att han i verkligheten verkar vara något av en komiker. Skämtar och skojar ofta, har jag sett. Fösta gången jag såg en blooper från Voyager så var det med Tim och han skämtade friskt. De var överaskande, men mycket komiskt eftersom det var Tuvok jag kände honom som. Nu för tiden är jag inte så förvånad längre.

Edited by Unkas