McTwiggy Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Såg precis första avsnittet av tv4:as SAMANTHA. Var det inte "Tuvok" som var dörrvakten ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Jag har inte sett själva serien, men såg en snutt reklam om den serien, och jag tror jag såg tuvok, så det kan stämma^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Tim Russ som spelar Tuvok är ju en erkänd skådespelare (som för övrigt var i stockholm i samband med swecon 2004.) så det är ju inte helt omöjligt. För övrigt har vi en tråd som heter star trek i tv och på film eller något ditåt. Det kanske vore en ide att lägga den här typen av frågor där så att vi kan undvika att få forumet alltför stort och oöverskådeligt? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McTwiggy Posted January 21, 2009 Author Report Share Posted January 21, 2009 För övrigt har vi en tråd som heter star trek i tv och på film eller något ditåt. Det kanske vore en ide att lägga den här typen av frågor där så att vi kan undvika att få forumet alltför stort och oöverskådeligt? J. Ja jag vet men jag hittade den inte tillräkligt snabbt , blev otålig och lade den här ist men den går kanske att flyttas på ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 (edited) Kollar man in informationen som finns om Tim Russ på IMDb ser man att han spelar en återkommande karaktär i den serien. Edited January 21, 2009 by Tuvok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borgmi Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Coolt! Fast det är lite läskigt att se honom le och ha mänskliga öron/ögonbryn Det känns lite ovant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 (edited) Det är intresant hur bra Tim Russ spelar vulkan med tanke på att han i verkligheten verkar vara något av en komiker. Skämtar och skojar ofta, har jag sett. Fösta gången jag såg en blooper från Voyager så var det med Tim och han skämtade friskt. De var överaskande, men mycket komiskt eftersom det var Tuvok jag kände honom som. Nu för tiden är jag inte så förvånad längre. Edited January 21, 2009 by Unkas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Tim russ kanske hade passat bättre som Neelix då? J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speck Posted January 25, 2009 Report Share Posted January 25, 2009 Såg precis första avsnittet av tv4:as SAMANTHA. Var det inte "Tuvok" som var dörrvakten ? Jag missade första avsnittet, men jag lyckades dock se det andra. Först märkte jag inte ens att det var han. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts