Nyhet Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Museet Royal Armouries i Saviles Hall i Leeds, Storbritannien, kommer från den 4 till 19 april att förestå en unik Star Trek-utställning. Det är ett 50-tal kostymer som kommer att beskådas, där flera av dessa har burits av kända skådespelare, såsom Patrick Stewart. Utöver kostymerna finns där en mängd material från alla TV-serier förutom originalserien. För vägbeskrivning till Saviles Hall i Leeds, klicka här . Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Det var en god anledning att resat till Brittanien. Ligger Leeds nära London?? Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 21, 2009 Report Share Posted January 21, 2009 Nej, det gör det inte. Läs i nyhetsinlägget så ser du en länk till vägbeskrivning och karta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 22, 2009 Report Share Posted January 22, 2009 Jag trodde leeds låg i london men det ligger ju mitt ute i nowhere! Har dock för mig att det går, eller har gått flyg till mancaster från stockholm. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts