Nyhet Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 CBS har tillsammans med GoAnimate.com (med mottot vem som helst kan animera) gjort det möjligt för fans att skapa sina egna animerade historier, utgående från TOS. Du kan aktivera animerade versioner av hela TOS-besättningen (Kirk, Spock, McCoy, Scotty, Uhura, Sulu och Chekov), plus Spock från spegeluniversumet, Kang, Khan och en Orionflicka. Varje figur har en full uppsättning rörelser och uttryck. Du kan också lägga till klassiska Star Trek-platser och prylar, ljudeffekter och musik. Och om du vill kan du t.o.m. importera dina egna bilder och eget ljud. [Klicka på länken ovan] Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Verkar ju cool! Jag antar att det kommer att läggas ut en hel del roliga avsnitt på youtube och diverse hemsidor! Den nya filmen har mycket riktigt dragit igång trek-företeelserna! Både kommersiellt och på andra sätt!(communities, och program/animeringar och liknande) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Detta måste jag testa någon gång. Jag kan inte annat än att hålla med michael ricochet filmen har verkligen dragit igång Star Trek på webben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Låter onekligen intressant. Får ta och testa detta vid något tillfälle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Jag gjorde en kort film! Titta gärna på den och säg vad ni tycker: http://goanimate.com/go/movie/06T3EykXSl8M/1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Den var ju riktigt rolig Mr Trek! Hoppas den får en fortsättning. Tittar man på flera andra Star Trek-episoder som är upplagda får man sig ett gott skratt. Speciellt dom som handlar om tribblar. (Tribblar verkar vara lite av kult). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 (edited) Jag har nu gjort den filmen bättre skeppet skjuter och lite småfix. Edited February 12, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Den var kul mr trek! Borde göra en själv. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Mm gör det gärna men glöm inte att berätta för mig. PS. Jag har gjort flera andra filmer också bland annat introt mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fleetadmiral Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Dom är roliga allihopa, speciellt klingonen som inte är ngn klingon. Om jag får tid ska jag också göra en. Tar det lång tid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted February 14, 2009 Report Share Posted February 14, 2009 Tidsaspekten är väldigt olika beroende på hur avancerat du gör det. Sen tar det en liten stund att lära sig också men det finns bra "tutorials" där man kan lära sig. Klingonen som inte är någon klingon är det för att man måste "köpa" klingonen Kang för någon slags poäng man får av att folk ser ens filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Jag har gjort en fortsättning på tribblefilmen, inte så hög kvalite kanske men den är ganska kul (tycker jag iallafall :P ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts