Jump to content

Varför stängdes "Angående forumet, postning, omröstningar med mera"


Recommended Posts

Guest susdan74
Posted (edited)

Som topic säger, varför stängdes tråden jag startade?

Man vet att saker är infekterat på det här forumet när en diskussionstråd om forumklimatet, samt vad man kan förbättra inte ens kan hållas öppen.

Sedan är det väldigt uselt att inte ens skriva varför tråden stängdes samt vem det var som gjorde det. Som forumledare måste det väl vara någonting man kan stå för och då även l??ta oss användare får veta varför.

Edited by susdan74
Posted

Jag undrar också varför tråden stängdes utan att någon anledning gavs. Tänkte skriva ett svar och förstod först inte varför det inte gick. Diskusionen var intressant och jag tycker att ansvarig bör motivera varför den stängdes.

Posted

Jag skulle tro att en av forumledarna gjorde det av misstag. Det går nämligen att stänga ett ämne från ämneslistan genom att klicka på ikonen till ämnet. Antagligen så såg inte forumledaren detta. Har nu öppnat ämnet igen.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...