Guest susdan74 Posted March 2, 2009 Report Posted March 2, 2009 (edited) Som topic säger, varför stängdes tråden jag startade? Man vet att saker är infekterat på det här forumet när en diskussionstråd om forumklimatet, samt vad man kan förbättra inte ens kan hållas öppen. Sedan är det väldigt uselt att inte ens skriva varför tråden stängdes samt vem det var som gjorde det. Som forumledare måste det väl vara någonting man kan stå för och då även l??ta oss användare får veta varför. Edited March 2, 2009 by susdan74
Expendable Ensign Posted March 2, 2009 Report Posted March 2, 2009 Jag undrar också varför tråden stängdes utan att någon anledning gavs. Tänkte skriva ett svar och förstod först inte varför det inte gick. Diskusionen var intressant och jag tycker att ansvarig bör motivera varför den stängdes.
Jocke Posted March 2, 2009 Report Posted March 2, 2009 Jag skulle tro att en av forumledarna gjorde det av misstag. Det går nämligen att stänga ett ämne från ämneslistan genom att klicka på ikonen till ämnet. Antagligen så såg inte forumledaren detta. Har nu öppnat ämnet igen.
Supreme Commander JAF Posted March 2, 2009 Report Posted March 2, 2009 Visste inte ens att den hade varit stängd... Som det är helt säkert ett misstag från någons sida. J.
Unkas Posted March 3, 2009 Report Posted March 3, 2009 Jag tror det är det stora server-spöket som varit framme :lol:
Recommended Posts