Nyhet Posted March 9, 2009 Report Posted March 9, 2009 Trekkers har gjort om den tredje Star Trek-trailern med bilder från originalserien och den animerade serien. Ett riktigt bra arbete och ett nöje att se originalbesättningen igen. Klicka på länken nedan för en video hämtad från Youtube. [ Till originalnyheten ]
Unkas Posted March 10, 2009 Report Posted March 10, 2009 Fräcka bilder men ljudet...... Vi får väll se.
Mr Trek Posted March 10, 2009 Report Posted March 10, 2009 Skulle vara kul om de i fan-serien Star Trek New Voyages kunde göra om trailern i "old-trek style" alltså med nya klipp så att det hängde ihop bättre men ändå i gammal stil.
The Holy Three Posted March 10, 2009 Report Posted March 10, 2009 Såg det här igår, riktigt skickligt gjord!
Aike Posted March 11, 2009 Report Posted March 11, 2009 Ja, den är suverän. Han måste vara en som kan avsnitten utan och innan, då det gick snabbt att sätta samman den.
Recommended Posts