Nyhet Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 För ett par timmar sedan slutade premiärfilmvisningen av Star Trek på Sydneys operahus i Australien. Som en av få webbplatser i världen har vi redan nu fått tag på en hel del bilder från den s.k. röda mattan och några av de bästa har vi lagt ut i vår bilddatabas. Klicka på bilderna för högre upplösning. Åh, om man bara hade varit där själv... [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 De såg väl prydliga ut, men det var ju lite annat jag hade tänkt mig att få höra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Den här tråden på Trekbbs diskuterar världspremiären i Sydney. Varning dock för spoilers: http://www.trekbbs.com/showthread.php?t=87856 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Aike - du kanske har möjlighet att ta lite bilder vid London-premiären som du kan skicka in till oss sedan (självklart är det ju då du som har rättigheterna till bilderna). Det skulle vara riktigt kul att se, även om man inte får se lika närgående bilder som här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Jo, jag ska ta med min kamera och ta bilder som vi kan lägga upp här. Dock kan jag inte garantera några bra bilder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Skicka bilderna direkt till mig på peter@startrekdb.se så skapar vi en mapp för bilderna i bilddatabasen, där det tydligt står vem som är fotograf. Självklart förväntar sig ingen att det blir perfekta bilder, men kanske kan man få en känsla av hur det var där. Vi är många som skulle vilja vara med dig, men jag får vänta till den 8, 9 och 12 maj (vilket är mina bioplaner hittills). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts