Jump to content

Bilder från Star Trek-premiären

Nyhet

Recommended Posts

För ett par timmar sedan slutade premiärfilmvisningen av Star Trek på Sydneys operahus i Australien. Som en av få webbplatser i världen har vi redan nu fått tag på en hel del bilder från den s.k. röda mattan och några av de bästa har vi lagt ut i vår bilddatabas. Klicka på bilderna för högre upplösning. Åh, om man bara hade varit där själv...

tumme_startrekxi_premiar_090407_1_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_2_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_3_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_6_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_11_jpg.jpg

tumme_startrekxi_premiar_090407_9_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_5_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_4_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_7_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_8_jpg.jpg tumme_startrekxi_premiar_090407_10_jpg.jpg

[ Till originalnyheten ]

Aike - du kanske har möjlighet att ta lite bilder vid London-premiären som du kan skicka in till oss sedan (självklart är det ju då du som har rättigheterna till bilderna). Det skulle vara riktigt kul att se, även om man inte får se lika närgående bilder som här.

Skicka bilderna direkt till mig på peter@startrekdb.se så skapar vi en mapp för bilderna i bilddatabasen, där det tydligt står vem som är fotograf. Självklart förväntar sig ingen att det blir perfekta bilder, men kanske kan man få en känsla av hur det var där. Vi är många som skulle vilja vara med dig, men jag får vänta till den 8, 9 och 12 maj (vilket är mina bioplaner hittills).

• Create New...