contec Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Denna lilla sak satt i min brevlåda och väntade när jag kom hem från jobbet idag Detta är en replica av Gary Sevens Servo från Tos avsnittet Assignment: Earth. Jag har viljat ha en sedan många år och nu fick jag äntligen tag på en. Min: Originalet: Försökte starta min nya plasma tv (50tum :P ) men den ville inte. Måste ställt in fel inställning på Servon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Mycket snyggt! Vad kostade den och varifrån köpte du den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
contec Posted April 7, 2009 Author Report Share Posted April 7, 2009 Den kostade ungefär 900 kr, jag köpte den av en kille i usa som gör dom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Handgjord alltså, coolt! Väldigt rolig onödig lite pryl. Intresant att en metalbit kan betyda så mycket för oss Trekkers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts