Gå till innehåll
Nyhet

Femte TV-trailern tillgänglig

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpgDen femte TV-trailern för Star Trek släpptes tidigare i veckan. Ni kan se den via källan nedan och den har en än mer rockig framtoning, men det kanske passar sig när det handlar om en kampscen i baren.

En liten extragrej: Om ni är intresserade av make-up får ni inte missa artikeln i den senaste Make-up artist magazine, utgiven denna vecka.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Mmm denna film kommer nog att skrämma iväg flera trekkers som inte gilla actiondelen av star trek så mycket. Själv så tror jag att jag kommer att gilla den trotts att jag känner att canon är...borttappad lite.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den sämsta hittills?

Jag hoppas bara att själva filmen innehåller fler godbitar för oss trekkies, jag tror att de är lite för säkra på att trekkies kommer att se filmen och satsar inte på oss i reklamen, vi får hoppas det iallafall för annars blir detta en katastrof...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Star Trek fans är väll som fans i allmänhet, tämligen trogna, så de flesta kommer nog att se filmen på bio. Hurvida de gillar den, och köper sin egen dvd till hyllan där hemma är väll en annan fråga. Får se vad filmen har att erbjuda.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja och trekkers gillar säkert olika ingredienser olika mycket om ni hajar! Jag måste erkänna att jag t.ex gillar pang pang-scener mer än kärleksscener(dock anser jag att även kärleksscener är essentiella för star trek!)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag föredrar nog också pangpang före kärleksscener(men där kanske åldern spelar in), men Star Trek är mycket mer än pangpang och jag föredrar avsnitt där viktiga frågeställningar kommer upp före pangpang. Jag hoppas verkligen att detta inte blir några krigsfilmer från framtiden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg