Nyhet Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Omelete.com.br var den som fick det tredje klippet exklusivt tillhandahållet. Eftersom det är en brasiliansk och därmed portugisiskspråkig webbplats så var det skönt att hitta den engelskspråkiga Collider.com som fick låna den av Omelete för publicering. Detta klipp behandlar när Spock möter Scott för första gången. Klippet är på 37 sekunder. Källa [ Till originalnyheten ]
Mr Trek Posted April 9, 2009 Report Posted April 9, 2009 Klippet finns även på YouTube http://www.youtube.com/watch?v=PT5L1qpZGCk Spock var ganska tjurig tyckte jag, Scotty såg inte riktigt ut som Scotty men klippet var okej...
Unkas Posted April 14, 2009 Report Posted April 14, 2009 De bara stod och tjafsade och bråkade. Det klippet får inte mig att gå till biobänken.
Aike Posted April 15, 2009 Report Posted April 15, 2009 (edited) Vem är den andra vulkanen i scenen? Det kommer en i brun jacka bakom Spock när han gör entré. Sedan när Spock frågar ut Scotty och Kirk ser det ut som om vulkanen i bakgrunden gör "Live long and prosper-hälsningen". Kan det vara Spock dä eller Sarek? Fast jag ser nu att det är Uhura som reser sig upp och inte vulkanens hand man ser. Edited April 15, 2009 by Aike
Recommended Posts