Nyhet Posted April 24, 2009 Report Posted April 24, 2009 Den svenska åldersgränsen för filmen Star Trek, med premiär den 8 maj, blir 11 år. Det beslutades efter att filmen granskats av censorerna igår eftermiddag, meddelar Josabet Stråle på Statens biografbyrå i ett brev till Star Trek Databas idag. [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Posted April 24, 2009 Report Posted April 24, 2009 Det var väl inte helt oväntat. Skönt att den biten är klar. Nu är bara frågan på vilken biograf man ska köpa biljetterna. J.
Mr Trek Posted April 24, 2009 Report Posted April 24, 2009 Jippie!!!!!!! Det var skönt, då kan man ta med lillsyrran(10) också(om man har med en vuxen)!! ;) :P :lol: :lol: :lol: :) :D
crazy_voyager Posted April 24, 2009 Report Posted April 24, 2009 Hehe, även om jag passerat 15 vid det här laget så var det ändå bra att det blev 11, det ger möjlighet för mycket större publik
Aike Posted April 25, 2009 Report Posted April 25, 2009 Ja, det var kul. Det var inte mycket värre språk eller våld i filmen än det som har visats.
Recommended Posts