Nyhet Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 Paramount har släppt flera bilder, både från inspelningen av filmen och från själva slutresultatet av filmen. Klicka på bilderna nedan för bilder i högre upplösning. Vi slänger också med omslagsbilden till Entertainment Weekly-magasinet, som kommer ut nu på fredag. Håll till godo! Källa [ Till originalnyheten ]
Supreme Commander JAF Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 Vem är godingen i hästsvans på den inspelningsbilden som är längst till vänster? J.
Supreme Commander JAF Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 Där ser man. Hon såg alldeles för ljushyad ut för att vara uhura :-) Men det kanske är ljuset som gör det? J.
Mr Trek Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 (redigerade) Man kan också säga NEWHORA eller som någon sa på youtube WOHORA. EDIT: OBS! "Ordleken" med Uhura är på engelska och skall inte blandas ihop med svenska ord :rodna: :rodna: Redigerad 5 Maj, 2009 av Mr Trek
commander ricochet Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 Ähm...du menar någon form av utländskt ord hoppas jag? ;) Sökte lite och det finns ett namn och, om jag fattade det hela rätt, en dans som heter som dessa hmm ord.
Mr Trek Postad 5 Maj, 2009 Rapport Postad 5 Maj, 2009 Ja, det kanske var lite otydligt jag editar öve inlägget lite...
Rekommenderade inlägg