Nyhet Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Paramount har släppt flera bilder, både från inspelningen av filmen och från själva slutresultatet av filmen. Klicka på bilderna nedan för bilder i högre upplösning. Vi slänger också med omslagsbilden till Entertainment Weekly-magasinet, som kommer ut nu på fredag. Håll till godo! Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Vem är godingen i hästsvans på den inspelningsbilden som är längst till vänster? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Det är Zoë Saldana som spelar Uhura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Där ser man. Hon såg alldeles för ljushyad ut för att vara uhura :-) Men det kanske är ljuset som gör det? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 (edited) Man kan också säga NEWHORA eller som någon sa på youtube WOHORA. EDIT: OBS! "Ordleken" med Uhura är på engelska och skall inte blandas ihop med svenska ord :rodna: :rodna: Edited May 5, 2009 by Mr Trek Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Ähm...du menar någon form av utländskt ord hoppas jag? ;) Sökte lite och det finns ett namn och, om jag fattade det hela rätt, en dans som heter som dessa hmm ord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Ja, det kanske var lite otydligt jag editar öve inlägget lite... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts