bruse Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Verkar vara stort nyhetsstoff för Sveriges största tidning. http://www.dn.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Jag tycker att han vida överdriver den "flammande debatten" mellan trekkers, och inte är det uppdelat i två läger. Löjligt! Klassiska lögnerna tidningar skriver för att sälja fler nummer. Det kan inte nekas att trekkers har olika åsiketer om nya filmen, men det vore märkligt annars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 Star trek har fått mycket plats i media, vad jag kan se mer än tex wolverine. Någon sa att all reklam är bra reklam och denna kommer förhoppningsvis att leda till att fler går och ser filmen vilket är bra för star trek. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Jag kan inte säga att jag sett så stora motsättningar som det skrivs om i artikeln men media vill alltid se konflikter överallt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts