RoLaren Postad 23 Oktober, 2009 Rapport Postad 23 Oktober, 2009 Chris Pine är ok som katten kirk Den här katten Kirk håller på att invadera forumet, vem är han? :lol: (JAF har också nyss gjort denna felstavning tror jag) det är ingen felstavning, jag ha sagt katten Kirk ända sedan jag såg Jurassic Trek TOS fösta gången på 70-talet :P Citera
thamupp Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 är nog inte ensam om det här på forumet men kommer ihåg hur jag boka bästa platserna till filmen på premiären och filmen tyckte i alla fall inte jag var någon besvikelse. Citera
Mr Trek Postad 24 Oktober, 2009 Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Jag var den första som bokade platser till premiären i Göteborg, fast filmen var bäst andra gången jag såg den då författarna hade gett en förklaring till vad som hände med tidslinjen. Citera
The Holy Three Postad 24 Oktober, 2009 Författare Rapport Postad 24 Oktober, 2009 Var först med att boka biljetterna i Linköping, tror det var hela åtta stycken som bokades. Blev heller inte besviken. Att se Nimoy vända sig om i den där grottan och man först då fick se att det var Spock är den bästa filmupplevelse jag haft på bio. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.