Gå till innehåll
Nyhet

Fler bilder från nyutgivna Wrath of Khan

Rekommenderade inlägg

tumme_wrath_of_khan_2c.jpgStar Trek: The Wrath of Khan ges ju som bekant nu ut som serietidning, ett långt antal år efter filmpremiären. Vi har via Comics Continuum fått ta del av 5 sidor med tecknat material ur den andra utgåvan och tecknandet är ju minst sagt intressant. Berättelsen känner vi ju till, om vi sett filmen, men en serietidning har ju möjligheten att ge ett annat djup och en annan vinkel än den som filmen gett. Det återstår väl att se om serietidningen lyckas med detta. Det är oavsett många TWoK-fans som nu gläder sig åt en adaptering i serieformat. Klicka på bilden här vid sidan (för övrigt en av de tre (sic!) alternativa omslagen till andra numret av serietidningen) för att se fler bilder. Tidningen finns i amerikanska butiker på onsdag.

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det var väldigt blandat vad jag tyckte om tecknandet, en del såg väldigt bra ut och en del såg mindre bra ut.

Sen upptäckte jag ett "kanonbrott" också, Reliant skjuter med phasers på Enterprise, inte torpeder(som de verkar skjuta med i bilden)(förutom sista salvan).

Redigerad av Mr Trek

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tycker inte teknandet var så specielt. Typiskt USA-teknad serie. Så teknas de alltid där borta. Och pratbubblorna är ännu mer som jänkarna brukar göra dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg