RoLaren Postad 15 September, 2009 Rapport Postad 15 September, 2009 Ingen brådska. Jag är lite uttråkad bara. har varit sjuk ett tag nu så snart börjar jag väl klättra på väggarna. Citera
Pjotr'k Postad 15 September, 2009 Rapport Postad 15 September, 2009 Själv har jag skrapat fönster, oljat fönster, målat fönster, målat utomhuspanel, målat veranda, målat källarväggar, klippt gräset, målat två trätrappor - och allt detta utan någon semester på hela sommaren. Jag är saligt trött på allt målande just nu... Citera
RoLaren Postad 15 September, 2009 Rapport Postad 15 September, 2009 Trött? Det tror jag inte på :P Det här med hushållssysslor verkar vara din grej Pjotr'k, du får gärna komma hit och fortsätta med din hobby ;) Citera
The Holy Three Postad 22 September, 2009 Rapport Postad 22 September, 2009 Jag har haft en riktigt slö sommar, och det ångrar jag inte. Jag föredrar höst & vinter framför sommaren, mycket mysigare. Dock har jag grillat ganska mycket, vilket alltid är en hit Citera
RoLaren Postad 23 September, 2009 Rapport Postad 23 September, 2009 Grilla är alltid trevligt och gott. Vi har inte slutat med det än. Här är det ju nästan sommartemperaturer ute fortfarande. Hm, vi grillar faktiskt då och då oavsett årstid, men visst, klart det blir mer på sommaern. Jag gillar också höst och tidig vinter. På något sätt är det mysigt med grått och regn just då. Och så är det ju Halloween, då det är helt ok att sitta och goffa godis till skräckfilmer. Efter nyår är det trist. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.