Nyhet Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Star Trek visas ytterligare en vecka i Stockholm. Dessutom börjar mindre biografer i småstäder runt om i landet att visa filmen. Star Trek-filmen fortsätter som eftermiddagsbio fyra gånger per dag i Stockholm åtminstone fram till den 30 juli. Filmen börjar också att visas på lokala biografer runt om i landet i slutet av juli, och då ofta till lägre priser än när den gick hos SF. Först ut är Östhammar som visar filmen 31 juli till 4 augusti. Det är också klart att västgötar kan se filmen i Ulricehamn den 21-23 augusti samt den 25 augusti. Håll ögonen öppna på bioprogrammet.nu för att se i vilka andra städer den kan dyka upp i. För fler lär det bli. Det finns också fortfarande möjlighet att se filmen på bio om man befinner sig utomlands. I London visas filmen juli ut på Empire Leicester Square och Odeon Greenwich. Den lär också dyka upp på så kallade second run-biografer (ungefär detsamma som lågprisbiografer) i Storbritannien inom kort. Om den inte redan har gjort det. Även i USA visas fortfarande Star Trek. Senast i måndags var det möjligt att se filmen på drygt femhundra biodukar runt om i landet. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Nåja, det stämmer inte riktigt. Den kommer hit till Ulricehamn i augusti och kanske går jag på den en fjärde gång då. Vad som menas i nyheten måste vara att Star Trek nu slutar sina visningar på SFs och Svenska Bios biografer runtom i Sverige, inget annat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Hur kommer det sig att den kommer till Ulricehamn i augusti? Vad jag vet kommer Stockholm trekkers att visa filmen på stor bioduk någon gång i samband med dvd släppet men det är ju en helt annan historia. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 (edited) Nåja, det stämmer inte riktigt. Den kommer hit till Ulricehamn i augusti och kanske går jag på den en fjärde gång då. Vad som menas i nyheten måste vara att Star Trek nu slutar sina visningar på SFs och Svenska Bios biografer runtom i Sverige, inget annat. Jo, det är SF som slutar visa filmen och jag har ändrat nyheten för att spegla det. Samtidigt är de visningar som sker runt om i landet bara några dagar max, så det gäller att vara vaken när den väl kommer! Edited July 22, 2009 by Aike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 22, 2009 Report Share Posted July 22, 2009 Ja, nyheten är ändrad angående Stockholm på grund av ny information. Dock var den positiv . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts