Gå till innehåll
Nyhet

Nimoy inte med i Star Trek 12

Rekommenderade inlägg

Leonard Nimoy säger att det inte finns några planer på att han skall vara med som den äldre Spock i den planerade tolfte Star Trek-filmen. Nimoy, som med sin roll som Spock fått oerhört positiv kritik under över 40 år, och nu senast från den elfte filmen, sade detta vid ett samtal med fans och press vid DragonCon 2009 i USA, tidigare i helgen.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag misstänker att han tycker själv, att det han har gjort sitt nu vad gäller filmer och serier i alla fall. NEJ det tycker inte jag men jag kan ju förstå att han inte vill mer. Sedan så "behövs" han ju inte för att föra storyn, i den alternativa tidslinjen, vidare. Då väntar jag på vad The Holy Three har att säga ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är inget som är bekräftat, såg samtalet han hade med Shatner på Dragoncon, som för övrigt är väldigt sevärt. Själv skulle jag inte ha något emot att se Nimoy i en 12:a, men då får rollen vara relevant, men nödvändigtvis inte stor.

Har för övrigt en bekant som är på denna mässa, och jag hade TOTALT missat att Shatner var där. Hade jag vetat detta skulle jag frågat om det fanns en möjlighet till en autograf eller två utav honom. Men att be någon totalt ointresserad att stå en timme eller så i kö kanske inte är det roligaste att göra.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

^Har din bekant berättat hur det är på mässan? Den verkar väldigt rolig och mer lättsam än många andra mässor som Creation.

Personen är där de fulla 3 dagarna så jag har inte kunnat få tag i henne än. Hon skulle återkomma med en liten rapport dock.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror att Nemoy är för gammal för att med säkerhet veta om han kommer kunna vara med i nästa STfilm. Orkar Nemoy är jag säker på att JJ skriver in honom i manuset :)

Nu är jag avundsjuk på TH3s kompis som är på Dragon Con. Jag skulle vilja åka dit någon gång men tyvärr måste jag ha andra priotiteringar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg