Nyhet Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 (edited) Det blir två gånger Dax på London MCM Expo, för den 24-25 oktober besöker både Terry Farrell och Nicole de Boer mässan. En annan Star Trek-gäst är Ronny Cox som spelade kapten Jellico i avsnittet Chain of Command i TNG. Cox är dock mest känd för andra roller i filmer som Robocop, Total Recall och Snuten i Hollywood. Manusförfattaren Ron Moore (TNG, DS9, Battlestar Galactica) har dock tvingats att tacka nej på grund av familjeskäl. Källa [ Till originalnyheten ] Edited October 2, 2009 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Två gånger Dax! Mycket prickar blir det.... :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Apropå prickar, visst vore det en cool tatuering? J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Så att man blir på pricken lik Dax? Kanske är det dax att någon skaffar en sådan tatuering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Och prickarna går ända ner som bekant ;) (ref. DS9) Nej nu får jag/vi ta och styra upp oss lite här i tråden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Vågar man säga att Dax är pricken över i på mässan? Förlåt, jag ska sluta med dessa dåliga ordvitsar. För att försöka hålla mig till ämnet måste jag säga att jag undrar hur Ronny Cox är privat. I Robocop och Total Recall, som för övrigt är två av mina favoritfilmer, lyckas han verkligen framstå som riktigt ond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts