Nyhet Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 En vaxdocka som föreställer James T. Kirk i naturlig storlek står nu på Madame Tussauds i Hollywood. - Det är fantastiskt att bli medlem i samma sällskap som Alfred Hitchcock, Paul Newman och Humphrey Bogart, säger William Shatner till museets hemsida. En film som visar när dockan i onsdags presenterades för allmänheten kan du se Bilder på Shatner och vaxdockan ses här på Trekmovie. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popesize Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Fräckt... Är inte så insatt i TOS. -Vilken/vilka filmer har använts som "modell" för dockan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted November 5, 2009 Report Share Posted November 5, 2009 Wrath of Khan skulle jag vilja säga, men jag kan ha fel. Känns som att det här borde gjorts för kanske ett decennium sen. Men bättre sent än aldrig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted November 6, 2009 Report Share Posted November 6, 2009 (edited) najs, då blir det att gå in där nästa gång man är i london och ta ett kort :P synd att dom inte gjorde det tidigare var inte så länge sen jag var där senast edit: såg nu att det var på Madame Tussauds i hollywood inte i london, dumma jag :P Edited November 7, 2009 by thamupp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted November 7, 2009 Report Share Posted November 7, 2009 Nu måste de också göra vaxdockor av Spock och Bones annars är ju inte scenen komplett. Wrath of Khan skulle jag vilja säga, men jag kan ha fel. Känns som att det här borde gjorts för kanske ett decennium sen. Men bättre sent än aldrig. Det stämmer. I artikeln står det att läsa: "They went with Wrath of Khan Admiral Kirk, which a source tells TrekMovie was the preference of CBS Paramount." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted November 8, 2009 Report Share Posted November 8, 2009 En waxdocka av Kirk...spökligt.... :blink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts