Nyhet Postad 14 November, 2009 Rapport Postad 14 November, 2009 (redigerade) "Jag skulle kunna dö i serien redan denna första säsong och det skulle kunna förändra landskapet fort", säger John Cho i en intervju med NewsDay.com. I serien FlashForward innehar Cho rollen som FBI-agent Dimitri Noh, som likadant som alla andra i världen har fått en vision om hur livet ser ut om exakt 6 månader - problemet är bara att han av den visionen anar att han är död inom ett halvår. Cho, som spelade Hikaru Sulu i Star Trek, berättar att skådespelarna inte vet mycket om framtiden i TV-serien. Även om han är kontrakterad för FlashForward för flera år framåt så kan manusförfattarna välja att när som helst döda karaktären och vad John Cho skall göra i detta fall vet han inte med säkerhet. Han skulle vilja arbeta med en koreansk regissör och letar nu efter sådana möjligheter. Källa [ Till originalnyheten ] Redigerad 16 November, 2009 av Nyhet
RoLaren Postad 16 November, 2009 Rapport Postad 16 November, 2009 Fast Forward? Flash Forward heter serien. Kanske någon kan rätta till rubriken?
Mr Trek Postad 16 November, 2009 Rapport Postad 16 November, 2009 Fast Forward? Flash Forward heter serien. Kanske någon kan rätta till rubriken? Fixat
Pjotr'k Postad 16 November, 2009 Rapport Postad 16 November, 2009 Såklart det var FlashForward - fick sinnesstopp där. Jag skyller på vaccinationssprutan, även om jag inte får den förrän imorgon...
Supreme Commander JAF Postad 17 November, 2009 Rapport Postad 17 November, 2009 Låter avancerat, få biverkningar redan före sprutan! Ring aftonbladet! :lol: J.
Rekommenderade inlägg