BonesRangel Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Finns det någon här som har lust att sälja en Barclay figur eller tipsa om någon svensk sida där man kan köpa en. Ska ges bort i julklapp så tiden är knapp. Tack på förhand BonesRangel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Att hitta det på en svensk sida blir nog väldigt svårt, men vad vet jag ? :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Vilken ska du ha det finns ju två? En i TNG-uniform och en i Voyager-uniform. Jag har ingen själv, och undrar om det finns särskilt många ens begagnade här i Sverige. Han är ju knappast en känd figur. TNG-varianten finns här i en italiensk webbutik. Vet dock inte om du hinner få den innan jul. De säljs på Ebay med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Med tanke på postens leveranstider så här i jul så är du verkligen ute i sista sekund, alldeles bortsett från om det finns en svensk sida med vederbörande figur. Det är ju ändå inte så många postdagar kvar innan julafton. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted December 15, 2009 Report Share Posted December 15, 2009 Det går väl alltid dock att skicka express med Fedex eller UPS om man har gott om pengar och bråttom. <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BonesRangel Posted December 15, 2009 Author Report Share Posted December 15, 2009 Jag vill nog helst ha en barclay med tng-uniformen. Eftersom det är TNG vi tittar på nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts