TOS lover Posted December 26, 2009 Report Share Posted December 26, 2009 6 stycken inbundna rollspelsböcker från Decipher. Köpte dessa för ett par år sedan men kom aldrig igång med spelandet, därför har det legat nedpackade sedan dess. Böckerna är på engelska, innehållande spelregler, detaljerade texter, bilder och ritningar över skepp och vapen. För mer info: Wikipedia. 600 spänn plus frakt om de inte kan hämtas upp i Sollentuna/Stockholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik B Posted January 15, 2015 Report Share Posted January 15, 2015 Hallå! Detta svar är flera år sent. Men jag är intresserad av dina Star Trek-böcker. Har du sålt dem? Mvh Erik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted January 16, 2015 Report Share Posted January 16, 2015 Jag hoppas du får svar från Erik, men då han inte varit aktiv på länge finns det risk att du inte får svar. Lycka till, oavsett! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 18, 2015 Report Share Posted January 18, 2015 Pröva att skicka PM, han kanske får ett mail när han får ett nytt meddelande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Är det ett bra rollspel? Någon som testat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted February 20, 2015 Report Share Posted February 20, 2015 Har kollat en del på resursböckerna, och de är intressanta; de spinner vidare på många saker som bara diskuteras i korthet i TV-serierna, typ djur som som nämns i liknelser och finns med i deras Creatures-manual med utförlig beskrivning. Ingen aning om själva spelet, dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Har kollat runt på rollspelsbutiker men det är sällan de har fler än några resursböcker. Jag undrar om spelet fortfarande har stöd från Decipher. Överlag verkar det som om traditionella rollspel har svårt idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts