Nyhet Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Skriv in den 29 juni, 2012, i almanackan för då har nästa Star Trek-film premiär, skriver Boxofficemojo. Ännu finns det inga andra filmer inplanerade i juni eller juli, men det lär dyka upp stora konkurrenter, då det är veckan före den amerikanska nationaldagen, den fjärde juli, då många amerikaner går på bio. Så nu är det bara 902 dagar kvar... Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Det låter i alla fall som en rimlig tidtabell med tanke på att de inte har börjat inspelningarna än. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Ok, hoppas vi får en ny serie under tiden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Det får väll inte göras serier medan filmerna spelas in ? ^ :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Varför inte?^ Det har det ju gjorts många gånger förut... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Det är intressant är att det är samma vecka som Transformers 2 hade premiär 2009. Dessutom är juli kanske den största biomånaden i USA på senare år; The Dark Knight, Harry Potter, Ice Age hade alla julipremiär. I år har den tredje Twillightfilmen det samt Predator 3. Det verkar som om Paramount har höjt förväntningarna på Star Trek. Eller så kanske de är rädda för Pirates eller Spindelmannen eller vad de nu förväntar ska ha premiär i maj. Är inte Batman 3 inplanerad till 2012 med? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Varför inte?^ Det har det ju gjorts många gånger förut... Jo, men jag har för mej att CBS inte fick göra nya Star Trek serier medan dom gör dom nya filmerna. Men jag vet inte... Därför skrev jag det som en fråga :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts