Gå till innehåll
Nyhet

I dag startar öppen beta för Star Trek Online

Rekommenderade inlägg

startrekonline_100112.jpg

Från och med i dag kan alla som har förhandsbokat Star Trek: Online delta i det öppna betat.

Några ställen du kan förhandsboka och få en betakod för att vara med:

Om du blir medlem på Fileplanet, så kan du få en betakod gratis. Men det är först till kvarn...

Vet du fler ställen där det går att få en kod tipsa då gärna i forumet. Den öppna betan pågår mellan den 12-26 januari. Star Trek Online släpps den femte februari i Sverige.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Javisst! Mot betalning förstås! :w00t:

Kom på det att jag undrar om min dator orkar med spelat. hmm..AMD Athlon 1.9 GHz dualcore, 256MB RAM i grafiken, 4 GB i RAM-minne. Hoppas att dom har varit snälla så att så många som möjligt med hyfsat nya datorer, kan spela!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Javisst! Mot betalning förstås! :w00t:

Kom på det att jag undrar om min dator orkar med spelat. hmm..AMD Athlon 1.9 GHz dualcore, 256MB RAM i grafiken, 4 GB i RAM-minne. Hoppas att dom har varit snälla så att så många som möjligt med hyfsat nya datorer, kan spela!

Hittade lite systemkrav, vet dock inte vad du har för grafikkort, men i övrigt verkar din dator funka :)

* OS: Windows XP SP2 / Windows Vista / Windows 7 (32 or 64-bit)

* CPU: Intel Core 2 Duo 1.8 Ghz or AMD Athlon X2 3800+

* Memory: 1GB RAM

* Video: NVIDIA GeForce 7950 / ATI Radeon X1800 / Intel HD Graphics

* Sound: DirectX 9.0c Compatible Soundcard

* DirectX: Version 9.0c or Higher

* HDD: 8GB Free Disk Space

* Network: Internet Broadband Connection Required

* Disc: 6X DVD-ROM

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Japs min dator klarar det nog med ett halvt nödrop. Har inte samma ändelse på processornamnet som omnämns i specen dock.

Om jag nu kan lyckas får hem det nån´gång- ladda hem stora filer med mobilt bredband verkar inte vara stabilt för mej hehe

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har kört betan i ett par dagar nu och det jag har att säga är; spelet fångar verkligen trek känslan, värt pengarna kan jag lova. Dock behöver man en bra dator för att det ska flyta fint. själv har man pillat med systeminställningarna allt för mkt. Kan oxå bero på att det är i Beta stadiet =)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Japs min dator klarar det nog med ett halvt nödrop. Har inte samma ändelse på processornamnet som omnämns i specen dock.

Om jag nu kan lyckas får hem det nån´gång- ladda hem stora filer med mobilt bredband verkar inte vara stabilt för mej hehe

Vad är det för grafikkort du har?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad är det för grafikkort du har?

Jag har ett ATO Mobility Radeon HD 3470. 256 MB i grafikminne. Spelet gnäller ständigt om att jag inte har senaste drivrutinerna fastän att jag har det. Men det verkar flyta på bra. Ända undantaget var när jag var nere på en planet som anfölls av borger och femtielva personer sprang omkring som yra höns. Då laggade det lite lite.

En annan kul sak med betan. Man flyger ju runt med ett skepp ELLER knallar runt som en person/figur men ibland när man startar ett nytt uppdrag där man ska knalla runt, i detta fallet i en rymdstation, så startar man som sitt rymdskepp HAHA ser kul ut med ett rymdskepp i korridorerna må jag säga! :w00t: (kodningsfel jag vet)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har förhands bokat spelet från webhallen nu, är det bara att vänta på att dom mailar ut en betakey nu då?

Jajjemansan! Det kommer med din orderbekräftelse. Sedan måste du skapa dej ett konto på st.online-sidan.

säg gärna vad ni heter i spelet ifall vi springer på varandra! Jag heter ricochet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Har fått från webhallen: "Tack för din beställning" men där står ingen kod eller liknande :(

EDIT: Fick ett nytt mail nu :) :P

Redigerad av thamupp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg