Nyhet Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Skulle Nicholas Cage kunna ersätta Brent Spiner som Data? Bloggen Nic Cage As Everyone har låtit de två skådespelarnas ansikten smälta samman, och visst finns det en del likheter? Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Fy!!! Finns bara en Data... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 haha, men det är väll menat som komedi? Då bloggen heter "Nic Cage As Everyone". :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Det gör inte att det ser mindre hemskt ut :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Inte en enda likhet, kan klistra in vilket nylle som helst, göra hyn som Datas, ögonen gula och det kommer se lika bra ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Nic cage är ju så stel så det är inte direkt någon utmaning att få honom att spela robot eller andriod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Fy vliken hemsk bild. Cage är inte min favoritskådespelare. Denna bilden är närmast en hädelse för Trekkers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cloud Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Haha! Det var definitivt dagens! Kände att jag behövde ett uppiggande skratt såhär på kvällskvisten Ruskigt snyggt plyte dom lyckats få till, må jag säga! :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
thamupp Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Här är en till från bloggen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts