Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Jo jag märkte också att du inte fångades på en bra bild och kollade igenom bilderna som togs en gång till. Trodde sambon fått åtminstone ett kort på dig från hennes vinkel men det fick hon visst inte. Men, men, ryggen är väl bättre än inget :lol:

Vid nästa treff är du ju tyvärr inte tillgänglig, men efter det kan vi ju försöka åtgärda probemet ;)

• Svar 105
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva medlemmar i ämnet

Postad

Hoppas att Dystopi, som inte dök upp igår, kan komma på den treffen istället.

Sorry about that folks. :rodna:

Jag har ett jobb som gör att jag ibland måste rycka in med kort varsel och eftersom jag är plikttrogen så valde jag att hoppa in för en kollega som hade blivit akut sjuk. Nästa gång kan det vara jag som behöver någon som jobbar åt mig, så jag gjorde det som kändes rätt. Även om det tyvärr bidrog till att jag inte kunde komma på treffen och inte heller säga till om det. Nästa gång kanske det är säkrast att ta telenr till den som är värd så att jag kan ringa så ni inte behöver stå och vänta på mig.

Trevligt att treffen blev så lyckad och att ni hade det bra. Jag är gärna med på kommande treffar, jag har alltid tyckt att vi borde ha fler sådana i vår region och är jag bara ledig så kan man räkna med mig. :)

• 1 år senare...

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa nytt...