Nyhet Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Astronauten Christer Fuglesang gillar Star Trek och science fiction generellt. Men är ingen trekkie. Det berättade han när han gästade Morgonpasset i P3 tidigare i maj. Annan sf som han uppskattar är Star Wars, och då särskilt de äldsta filmerna, episod 4-6, Apollo 13 samt År 2001 -- ett rymdäventyr. Lyssna på hela intervjun här. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
pela Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Han är även hedersmedlem i WCT Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 5, 2010 Report Share Posted June 5, 2010 Att inte "Trekkie" ersattes med "Trekker" :lol: Han kanske är en av de där Trekkers som tror att Trekkies är något helt annat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Jag antar väl att han menar att trekkier är de som lever sina liv i uniformen, menar du att det finns någon annan defination? *skrattar* J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Anledningen är att det är ett direktcitat och att det är det som står på P3:s sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Jaja, jag skämtade bara ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted June 6, 2010 Report Share Posted June 6, 2010 Jo, jag antog det med. Men det var för att förtydliga för de som inte läser alla trådar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts