Jump to content

JJ Abrams inte klar som regissör för nästa Star Trek-film

Nyhet

Recommended Posts

Rykten har florerat på nätet de senaste dagarna att JJ Abrams är klar som regissör för Star Trek 12.

Dessa är falska, skriver Trekmovie.com.

Ryktet startade med att LA Times i en artikel om filmen skrev att: "J.J. Abrams is back as director". Men när Trekmovie undersökte närmare genom att kontakta personer inom produktionen visade sig att inget är officiellt ännu. Och nu har även LA Times backat och redigerat artiklen på webben.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Vi får väl se. Han har väl sagt nej till att regissera Mission Impossible 4 tror jag, så att han gör Star Trek kanske inte är helt säkert. Samtidigt är ju hela gänget från förra filmen inblandade, så jag tro nog också att han återvänder till sist.

Vi får väl se. Han har väl sagt nej till att regissera Mission Impossible 4 tror jag, så att han gör Star Trek kanske inte är helt säkert. Samtidigt är ju hela gänget från förra filmen inblandade, så jag tro nog också att han återvänder till sist.

Att han tackade nej till MI: IV ser jag bara som positivt, inte som ett tecken på att han inte känner för att regissera för tillfället.

• Create New...