AlmostHuman Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Sprang på den här på ett annat forum. Klockrent med Nimoys medverkan i musikvideon om ni frågar mig. Musiken är dock inte min stil så den går bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Nej men herregud vilken klockren video!!! Satt och garvade hela tiden. Helt underbart, och låten var inte pjåkig heller. Denna kommer ses om och om igen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 :lol: Bästa jag sett på länge. klockren text småtrist melodi men Nimoy är lika underbart charmig som alltid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admiral Picard Posted May 31, 2011 Report Share Posted May 31, 2011 Den här var ju klockren video ;) Kunde sluta skratta plus att Shatner gjorde intro lite där heheh ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts