Kahless Posted July 29, 2011 Report Posted July 29, 2011 Hej på er, Jag håller glatt på och väntar att mina beställda rollspelsböcker ska komma hem. Jag hittade Deciphers rollspelsböcker för en vettig penning på Ebay. Då mitt vanliga rollspelssällskap inte är intresserade av Star Trek tänkte jag pejla läget här. Finns det folk i Stockholm med omnejd som är intresserade av papper & penna rollspelande med Star Trek tema? Givetvis får man väl råkas i stan eller något och ta en fika (eller motsvarande) för att se om personkemin verkar fungera eller inte, men jag tänkte kika runt lite efter intresse först. Om någon känner sig manad så svara gärna i denna tråd! Må så gott! Quote
orville Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 Tjena Khaless! Jag är ungefär i samma sits som du men jag håller på att försöka skapa ett tema som mina spelare ska uppskatta. Jag både spelar och spelleder gärna star trek. Vi borde snacka mer! Jag skickar ett pm Quote
RoLaren Posted November 1, 2011 Report Posted November 1, 2011 Kan vara kul att testa. Om man bor i sthlm eller gbg kan man kanske träffas på resp trekföreningsarrangemang. Quote
Strumpan Posted November 2, 2011 Report Posted November 2, 2011 Finns en hel del böcker att ladda ner gratis också! Quote
Recommended Posts