Nyhet Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 Det amerikanska företaget Eternal Images lanserar snart begravningskistor som passar alla trekkies. Du kan välja mellan att bli begravd i tre olika kistor med Star Trek-motiv. Den första har ett klingonskt motiv. Den andra kallas för Star Fleet Delta och den tredje för Federation of planets, skriver företaget i ett pressmeddelande. Varje kista kommer att kosta 1374 dollar och exakt när de finns på marknaden är okänt. Se bilder på dem här. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 :osäker: Hmmm.... Undra om detta verkligen är en värdig farkost på min väg till Stovokor? Skulle vara intresant att i framtiden få veta hur bra de säljer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 besvikelse. jag hade förväntat mig att de såg ut som de gör i filmerna/serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 28, 2011 Report Share Posted October 28, 2011 Ja håller med dig RoLaren. Jag så spocks begravningskista framför mig. Det som Eternel lanserar är bara vanliga kistor med loggor på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pela Posted October 29, 2011 Report Share Posted October 29, 2011 Jo, prototyperna verkar ju ha varit betydligt snyggare. De här bilderna har ju dykt upp här och var på nätet ett tag http://www.gearfuse.com/star-trek-gear-for-your-final-journey-to-the-stars/ Det bidde en tummetott... Å andra sidan är det här kanske en enklare kremeringsmodell och prototypen på de andra bilderna en jordfästningsmodell som inte är klar än? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted October 30, 2011 Report Share Posted October 30, 2011 Den kistan var väll lite mer udda. Fast jag vet inte om jag tycker den var så väldigt snygg. Snyggast vore om de tog något direkt hämtat från Star Trek. Alltså något som varit med i ett avsnitt eller en film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts