Gå till innehåll
Nyhet

Nu kan du bli begravd i Star Trek-kista

Rekommenderade inlägg

Det amerikanska företaget Eternal Images lanserar snart begravningskistor som passar alla trekkies. Du kan välja mellan att bli begravd i tre olika kistor med Star Trek-motiv. Den första har ett klingonskt motiv. Den andra kallas för Star Fleet Delta och den tredje för Federation of planets, skriver företaget i ett pressmeddelande.

Varje kista kommer att kosta 1374 dollar och exakt när de finns på marknaden är okänt. Se bilder på dem här.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:osäker: Hmmm.... Undra om detta verkligen är en värdig farkost på min väg till Stovokor?

Skulle vara intresant att i framtiden få veta hur bra de säljer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jo, prototyperna verkar ju ha varit betydligt snyggare. De här bilderna har ju dykt upp här och var på nätet ett tag http://www.gearfuse.com/star-trek-gear-for-your-final-journey-to-the-stars/ Det bidde en tummetott...

Å andra sidan är det här kanske en enklare kremeringsmodell och prototypen på de andra bilderna en jordfästningsmodell som inte är klar än?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den kistan var väll lite mer udda. Fast jag vet inte om jag tycker den var så väldigt snygg. Snyggast vore om de tog något direkt hämtat från Star Trek. Alltså något som varit med i ett avsnitt eller en film.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg