Gå till innehåll
pela

World of Warcraft-enkät

Rekommenderade inlägg

Jag är på jakt efter folk som spelar World of Warcraft som kan hjälpa mig några minuter med att svara på en enkät. Egentligen handlar det inte om WoW utan om delad uppmärksamhet och virtuella världar, men jag har valt att bara vända mig till användare av en enda virtuell värld. Enkäten är en del av min c-uppsats i kognitionsvetenskap.

Spelar du så får du hemskt gärna gå in på https://www.facebook...65557736878651/ och klicka dig vidare till rätt enkät (man behöver inget facebookkonto). Känner du några som spelar så är jag väldigt tacksam om du sprider länken vidare till dem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är helt OK att svara även om man för tillfället inte spelar så mycket (eller alls), bara man har spelat och har det hyfsat färskt i minnet.

Idag är sista chansen att svara på enkäten. I morgon skall jag ta tag i resultaten.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Intressant att du fick skriva själv. Är det inte numera lag på att vara minst två? Nästan alla institutioner verkar ju tycka det är bättre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Där jag gick, institutionen för tillämpad IT vid Göteborgs universitet, är det väldigt blandat. Kollade på de senast publicerade kandidatuppsatserna och det verkar vara ungefär hälften som är skrivna av en person. Av oss som skrev i kognitionsvetenskap var det inga som skrev tillsammans. Tror att läraren nämnde någon gång att man kunde skriva med någon annan, men det var inte mer. Å andra sidan var vi bara fem i gruppen, sa det är ju inget man kan dra några större slutsatser av.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu