Nyhet Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 (edited) Marina Siritis ska vara med Dancing with the stars, den amerikanska versionen av Let´s dance. Det tycker tusentals fans som strävar för att få henne med bland de tävlande nästa säsong. Det finns två sätt att hjälpa henne, skriver sidan Gomarinasirtis.com. Det första är att nominera henne på tv-kanalen ABCs hemsida. Det andra är att besöka hennes sida på Internet movie database. Källa [ Till originalnyheten ] Edited January 4, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anhedoni Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Marina Siritis ska vara med Dancing with the stars, den amerikanska versionen av Let´s dance. Det tycker tusentals fans som strävar för att få henne med bland de tävlande nästa säsong. Det finns två sätt att hjälpa henne, skriver sidan Gomarinasirtis.com. Det första är att nominera henne på tv-kanalen ABCs hemsida. Det andra är att besöka hennes sida på Internet movie database. Källa [ Till originalnyheten ] Klart! Hon var min favorit bland damerna i TNG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soval Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Om man gillar en person, varför vill man se denna människa i ett program som detta? <_< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Det är väl den enda som kan rädda hennes karriär. Hon har ju inte precis haft några stora roller sedan Nemesis. Samtidigt kanske inte så konstigt då hon tillhör de sämre Star Trek-skådisarna (om än långt ifrån dålig, men däremot ganska lat tycks det -- hade inte Troiaccenten i Nemesis utan sin vanliga röst!), Så Let´s Dance kan nog ge en boast med tanke på att det är ett av de mest sedda programmen i USA. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Om man gillar en person, varför vill man se denna människa i ett program som detta? <_< OMG! Kan inte annat än att hålla med. Den sorts program är inget jag någonsin skulle titta på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Om det är en person som jag gillar och som jag vet verkligen kan dansa, då skulle jag kunna följa Lets Dance, fast å andra sidan tittar jag hellre på en bra musikal eller två. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts