Nyhet Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 Om utomjordingar invaderar jorden skulle Barack Obama hantera det bättre än Mitt Romney tror det amerikanska folket. Faktum är att om det var den enda frågan i det stundande amerikanska presidentvalet i höst skulle den sittande presidenten vinna en komfortabel seger, skriver USA Today. 65 procent tror att Obama skulle göra ett bättre jobb att slåss mot dem än Mitt Romney. Undersökningen, som är gjord av National Geographic, visar att 36 procent av amerikanerna tror på att ufon existerar mot bara 17 procent som inte gör det. Obama gör nog dock klokt att ha en god relation med Hulken eftersom det är honom flest amerikaner skulle ringa för att stoppa utomjordingarnas framfart. Även Batman och Spindelmannen är populära val för att försvara jorden. USA Today har försökt att få tag i utomjordingar för en kommentar men har inte lyckats. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 Obama gör nog dock klokt att ha en god relation med Hulken eftersom det är honom flest amerikaner skulle ringa för att stoppa utomjordingarnas framfart. Även Batman och Spindelmannen är populära val för att försvara jorden. USA Today har försökt att få tag i utomjordingar för en kommentar men har inte lyckats. Det är väl inte så konstigt med tanke på filmen Avengers. LOL! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 30, 2012 Report Share Posted June 30, 2012 Alla vet väl att det är Charles Bronson man ska ringa om man vill bli av med lite ohyra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Star-3 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Varför låter allt det här som ett enda stort skämt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Visst låter det som ett skämt, men i USA kan jag gott tänka mig att det är sanning. Det är ofta på denna nivå deras politik förs när man ska vinna väljare. Vem vet, kanske vinner Obama med hjälp av Hulken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 12, 2012 Report Share Posted July 12, 2012 Undersökningen och originalartikeln i USA Today har ju självklart en humoristisk underton, men det är trots allt seriösa medier som ligger bakom den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts