Anhedoni Posted July 7, 2012 Report Posted July 7, 2012 Det här är nog ett skott i mörkret, men jag vill gärna få tag på likasinnade till mitt nya projekt: Finns det några trekkers bosatta i Göteborg som skulle vara intresserade av att starta ett korplag i fotboll? Eventuell matchtröja (när vi väl har färdig speltrupp): http://www.80stees.com/products/Scotty-Engineering-Uniform-Star-Trek-T-shirt.asp Varken talang eller tidigare erfarenhet är nödvändig; vi tre som hittills har slutit samman är knappast några stjärnor. Vi ska spela eftersom det är roligt att spela, inte för att vinna matcher. Quote
Commander Michels Posted July 8, 2012 Report Posted July 8, 2012 Min make (Mathezar på forat) är fotbollsdomare hehe, och spelar ibland med men tyvärr bor vi nog lite långt bort Quote
Soval Posted July 8, 2012 Report Posted July 8, 2012 Kul initiativ! Tyvärr bor även jag för långt bort. Annars hade jag lätt hoppat på. Quote
emil9898 Posted July 8, 2012 Report Posted July 8, 2012 Väldigt intressant! Men tyvärr bor jag lite väl långt ifrån göteborg :/ Quote
Mr Trek Posted July 12, 2012 Report Posted July 12, 2012 Är kanske lite för ung för korplag... och tar ett tag att åka in till Göteborg. Men lite intressant är det. Vore kul att bara lira lite någon gång kanske. Quote
Aike Posted July 12, 2012 Report Posted July 12, 2012 Du borde fråga på West Coast Trekkers. Där bor de flesta i Göteborgstrakten. Quote
Recommended Posts