Alex_V Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 Vet någon vart man kan hitta Star Trek-mobilsignaler? Jag har letat på internet men har inte hittat något. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 De har på mobilehits, http://www.mobilehits.se och passagen, http://www.passagen.se Sök på "sci-fi" eller "star trek". Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumle Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 Ett annat sätt är att spela in dom själv. Det finns ett program som heter nåt i stil med midi2tone som man kan generera en sträng med alla toner som man sedan får skriva in för hand på telefonen. Man kan alltså skaffa vilken ringsignal man vill, bara man har den i midiformat. (Man kan konverera t.ex. mp3 till midi med lite meck.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lieutenet Lind Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 Vad jag kunde se på mobilhits hade dom bara en star trek melodie..... jag visste inte att de enns fanns melodier från star trek till mobilen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 Jag hittade gratis signaler från en engelsk site, man behövde bara bli medlem (som här) inte lämna kreditkort nummer eller något. jag minns inte vad den heter men testa sök på yahoo.com dumt att betala pengar för ringsignaler ska kolla lite nu återkommer sen om ja hittar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 8f1 16#a1 4#d2 8d2 16#a1 16g1 16c2 2f2 tempo 63 funkar om man har nokia composer på mobilen ska se om ja kan hitta ett ställa där man kan ladda ner (gratis) direkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quiet Posted April 12, 2002 Report Share Posted April 12, 2002 På mobilehits har de gratis-dagar eller månader för medlemmar, så jag brukar minsann inte betala något. :vulcan: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vulcan_Tuvok Posted April 13, 2002 Report Share Posted April 13, 2002 Det är ju bra med gratis dagar och liknande. Det borde vara gratis hela tiden egentligen, fast det går väl inte för sig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crayle Posted April 13, 2002 Report Share Posted April 13, 2002 Gratis? Det var värst. Komponerade en Star Trek melodi igår men när jag skulle ge mig på DS9 var det inte lika lätt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts