Nyhet Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Mark Hamill, Carrie Fischer och Harrison Ford kommer alla att reprisera sina roller i nästa Star Wars-film, skriver Aftonbladet. Med andra ord får vi på nytt se Luke Skywalker, Prinsessan Leia och Han Solo på bioduken 2015. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Douglas Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 Det är goda nyheter! Nu ser man mer fram emot det. bara det inte blir en flopp -.- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted February 17, 2013 Report Share Posted February 17, 2013 (edited) Låter rimligt, med tanke på att de förblir centrala karaktärer i Star Wars' "Expanded Universe", och det ska nog bli kul att återse dem. Jag hoppas att de främst är birollsinnehavare, eventuellt likt Spock i Star Trek XI, snarare än att det blir "som när de vara unga, fast äldre", likt Indiana Jones 4. Ett annat exempel vore Jedi Knight-spelen, där Luke Skywalker förvisso är en viktig karaktär och lärarfigur (i egenskap av ledare för Jedi-ordern), men inte stjäl strålkastarskenet från Kyle Katarn. Edited February 17, 2013 by loghaD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Lite nyfiken blir man. Även om jag är skeptisk till Nytt Star Wars. Men kanske dessa skådespelare kan hjälpa till med att göra övergången från de gammla filmerna trovärdig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted February 18, 2013 Report Share Posted February 18, 2013 Jag hoppas bara inte det blir en besvikelse att se dem på nytt. Carrie Fishcer verkade ju inte direkt pigg när hon debattarede med Shatner angående Star Wars vs Star Trek för något år sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts