Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek Into Darkness är nu färdig

Rekommenderade inlägg

Star Trek Into Darkness färdigställdes igår den 17 april, skriver Trekmovie.com. Det sista som gjordes var ljudmixen och att lägga på ljudeffekter.

Specialeffekterna var färdiga redan för två veckor sedan. Nu väntar vi alltså på världs- och galapremiären i Sydney, Australien, som hålls den 23 april. Men blir det förra gången kan vi vänta oss en inofficell premiär mycket snart någonstans i USA. Star Trek (2009) hade officiell premiär i Sydney med, men den första visningen inför allmänheten  skedde i Austin Texas dagen innan.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har även SF uppdaterat sin sida med filmens längd: 132 minuter (eller 1h12min).

IMDb uppger längden som 129 minuter; vet inte om det beror på att de räknar annorlunda eller om innehållet faktiskt diffar från plats till plats.

Uppdatering: United International Pictures Sweden uppger detsamma: http://www.uip.se/?kommande=1

Redigerad av loghaD

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har även SF uppdaterat sin sida med filmens längd: 132 minuter (eller 1h12min).

Rättning: 2h12min

bIlugh! jIghItlhDI' loQ jImaw'law'taH. "Du har rätt! Jag verkar ha varit lite från vettet när jag skrev."

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Gillar båda versionerna av TMP. TFF är inget vidare förutom scenerna i Yosemite, vilka gör att filmen är sevärd och ett strå bättre än NEM. Som jag tidigare skrivit, när jag såg TMP på bio tyckte jag att det var den bästa filmen någonsin, t o m bättre än Stjärnornas Krig.

TMP>Stjärnornas Krig>TFF>NEM

Förresten, tyckte nog att man kunde kortat ner vissa actionsekvenser och haft fler rappa dialoger mellan Kirk-Spock-Bones. Lite mer humor också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu