Gå till innehåll

Star Trek Into Darkness är nu färdig


Nyhet

Rekommenderade inlägg

Star Trek Into Darkness färdigställdes igår den 17 april, skriver Trekmovie.com. Det sista som gjordes var ljudmixen och att lägga på ljudeffekter.

 

Specialeffekterna var färdiga redan för två veckor sedan. Nu väntar vi alltså på världs- och galapremiären i Sydney, Australien, som hålls den 23 april. Men blir det förra gången kan vi vänta oss en inofficell premiär mycket snart någonstans i USA. Star Trek (2009) hade officiell premiär i Sydney med, men den första visningen inför allmänheten  skedde i Austin Texas dagen innan.

 

Källa

 

[ Till originalnyheten ]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har även SF uppdaterat sin sida med filmens längd: 132 minuter (eller 1h12min).

IMDb uppger längden som 129 minuter; vet inte om det beror på att de räknar annorlunda eller om innehållet faktiskt diffar från plats till plats.

Uppdatering: United International Pictures Sweden uppger detsamma: http://www.uip.se/?kommande=1

Redigerad av loghaD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Gillar båda versionerna av TMP. TFF är inget vidare förutom scenerna i Yosemite, vilka gör att filmen är sevärd och ett strå bättre än NEM. Som jag tidigare skrivit, när jag såg TMP på bio tyckte jag att det var den bästa filmen någonsin, t o m bättre än Stjärnornas Krig.

TMP>Stjärnornas Krig>TFF>NEM

Förresten, tyckte nog att man kunde kortat ner vissa actionsekvenser och haft fler rappa dialoger mellan Kirk-Spock-Bones. Lite mer humor också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var med i konversationen

Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Inklistrad som formaterad text.   Klistra in som klartext istället

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...