Nyhet Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Nu går det att boka biljetter till premiären av Star Trek Into Darkness på SF:s biografer den tionde maj. Allt du behöver göra är att gå med i bioklubben. Läs mer på SF:s hemsida. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Har bokat 16 biljetter till visningen på Sergel 1 kl 20:40 med plusstolar. Biljetterna är redan tagna. Lillis har bokat 8 men vanliga stolar. Övriga Trekkies som befinner sig i Stockholm, boka gärna till samma föreställning. Kan vara kul att se filmen med andra fans, eller hur? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Bokade mina idag också. Det blev iofs bara två varav den andre är en smula motvillig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Det är bra O'Brien, tids nog lär hon sig att Star Trek är den rätta vägen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 (edited) Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken.Riktigt så illa är det inte, kära hustrun uppskattar bra film. :-) Hon är däremot inte så peppad på att kolla säsongsvis av Trek. Edited April 24, 2013 by O'Brien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 24, 2013 Report Share Posted April 24, 2013 Jag fångade min med The Voyage Home, sedan halvtittade hon på TOS när hon satt vid datan och jag framför TV:n innan hon fastnade för't! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 @RoLaren: Kommer ni att göra något innan eller efter filmen? Har biljett till samma föreställning och tycker det skulle vara kul om man hittade på något kul i samband med visningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Inget är bestämt än men jag kan tänka mig att några av oss samlas för ta en öl och/eller burgare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Får en nybörjare som jag plats om det blir umgänge efteråt? Tänkte på det du sa i en annan tråd om att jag borde testa att vara med på något för att se hur det är. Är det roligt så är jag inte främmande för att ge Sthlm Trekkers en chans. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Självklart. Alla som vill får följa med om det blir något. Jag hör av mig så fort jag vet något om var vi ska träffas osv. Sist träffades vi på BK och fick varsin Trekfigur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Självklart. Alla som vill får följa med om det blir något. Jag hör av mig så fort jag vet något om var vi ska träffas osv. Sist träffades vi på BK och fick varsin Trekfigur. Precis som vi gjorde! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted April 27, 2013 Report Share Posted April 27, 2013 Tack Ro. Riktigt kul att alla kan hänga med. Ser verkligen fram emot att se filmen och umgänge med likasinnade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalle Kuckel Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 RoLaren Har du någon mer info om var och när vi ska träffas och om vi ska göra något efter filmen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Kungshallen runt kl 19. Bestämdes idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts