Gå till innehåll
Nyhet

Nu släpps biobiljetterna för Into Darkness

Rekommenderade inlägg

Har bokat 16 biljetter till visningen på Sergel 1 kl 20:40 med plusstolar. Biljetterna är redan tagna. Lillis har bokat 8 men vanliga stolar. Övriga Trekkies som befinner sig i Stockholm, boka gärna till samma föreställning. Kan vara kul att se filmen med andra fans, eller hur?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken.

Riktigt så illa är det inte, kära hustrun uppskattar bra film. :-) Hon är däremot inte så peppad på att kolla säsongsvis av Trek. Redigerad av O'Brien

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Får en nybörjare som jag plats om det blir umgänge efteråt? Tänkte på det du sa i en annan tråd om att jag borde testa att vara med på något för att se hur det är. Är det roligt så är jag inte främmande för att ge Sthlm Trekkers en chans.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart. Alla som vill får följa med om det blir något. Jag hör av mig så fort jag vet något om var vi ska träffas osv. Sist träffades vi på BK och fick varsin Trekfigur.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu