Nyhet Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Nu går det att boka biljetter till premiären av Star Trek Into Darkness på SF:s biografer den tionde maj. Allt du behöver göra är att gå med i bioklubben. Läs mer på SF:s hemsida. Källa [ Till originalnyheten ] Citera
RoLaren Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Har bokat 16 biljetter till visningen på Sergel 1 kl 20:40 med plusstolar. Biljetterna är redan tagna. Lillis har bokat 8 men vanliga stolar. Övriga Trekkies som befinner sig i Stockholm, boka gärna till samma föreställning. Kan vara kul att se filmen med andra fans, eller hur? Citera
O'Brien Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Bokade mina idag också. Det blev iofs bara två varav den andre är en smula motvillig. Citera
The Holy Three Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Det är bra O'Brien, tids nog lär hon sig att Star Trek är den rätta vägen! Citera
RoLaren Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken. Citera
O'Brien Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 (redigerade) Jag tror inte det fungerar. O'Brien kan ju alltid ta med sig någon som är mer entusiastisk. Själv är jag tacksam över att jag slipper gå på Hammarbymatcher med maken.Riktigt så illa är det inte, kära hustrun uppskattar bra film. :-) Hon är däremot inte så peppad på att kolla säsongsvis av Trek. Redigerad 24 April, 2013 av O'Brien Citera
The Holy Three Postad 24 April, 2013 Rapport Postad 24 April, 2013 Jag fångade min med The Voyage Home, sedan halvtittade hon på TOS när hon satt vid datan och jag framför TV:n innan hon fastnade för't! Citera
Kalle Kuckel Postad 26 April, 2013 Rapport Postad 26 April, 2013 @RoLaren: Kommer ni att göra något innan eller efter filmen? Har biljett till samma föreställning och tycker det skulle vara kul om man hittade på något kul i samband med visningen. Citera
RoLaren Postad 26 April, 2013 Rapport Postad 26 April, 2013 Inget är bestämt än men jag kan tänka mig att några av oss samlas för ta en öl och/eller burgare. Citera
Kalle Kuckel Postad 26 April, 2013 Rapport Postad 26 April, 2013 Får en nybörjare som jag plats om det blir umgänge efteråt? Tänkte på det du sa i en annan tråd om att jag borde testa att vara med på något för att se hur det är. Är det roligt så är jag inte främmande för att ge Sthlm Trekkers en chans. Citera
RoLaren Postad 27 April, 2013 Rapport Postad 27 April, 2013 Självklart. Alla som vill får följa med om det blir något. Jag hör av mig så fort jag vet något om var vi ska träffas osv. Sist träffades vi på BK och fick varsin Trekfigur. Citera
The Holy Three Postad 27 April, 2013 Rapport Postad 27 April, 2013 Självklart. Alla som vill får följa med om det blir något. Jag hör av mig så fort jag vet något om var vi ska träffas osv. Sist träffades vi på BK och fick varsin Trekfigur. Precis som vi gjorde! Citera
Kalle Kuckel Postad 27 April, 2013 Rapport Postad 27 April, 2013 Tack Ro. Riktigt kul att alla kan hänga med. Ser verkligen fram emot att se filmen och umgänge med likasinnade. Citera
Kalle Kuckel Postad 9 Maj, 2013 Rapport Postad 9 Maj, 2013 RoLaren Har du någon mer info om var och när vi ska träffas och om vi ska göra något efter filmen? Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.