Nyhet Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 (edited) Bortglömda födelsedagar, bortglömda skådespelare och ostadiga broar. Ja, alla gör vi väl våra misstag? @damonlindelofI heard it was your bday yesterday. I would have made a fuss but you didn't put me in your movie...TWICE!#yesiholdgrudges— William Shatner (@WilliamShatner) April 25, 2013 Edited April 26, 2013 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Skrattade ganska högt åt alla tre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted April 26, 2013 Report Share Posted April 26, 2013 Följer Shatner och Braga. De brukar vara roliga på twitter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 29, 2013 Report Share Posted April 29, 2013 Fast jag kan tycka att det blir lite mycket ibland. Följer även Ryan, O'Brien (förståss), LeVar, Spiner, Visitor och Wheaton. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Ni som är på twitter, följer ni Star Trek Databas? Jag försöka återtwittra en del där, så att en del blixtsnabba nyheter kan spridas vidare. Om ni dessutom vill lägga till mig på @PeterRydn så följer jag er tillbaka! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted April 30, 2013 Report Share Posted April 30, 2013 Jodå, jag följer STDB. Jag är inte hyperaktiv på twitter men jag lägger till dig ändå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts