Gå till innehåll
The Holy Three

Pressvisningen på Rigoletto i Stockholm den 7:e maj

Rekommenderade inlägg

Först och främst vill jag rikta ett stort tack till Aike och Pjotr'k, som gjorde detta möjligt. Aike kom på idén att kontakta UIP så tidigt som november och Pjotr'k är den som varit i kontakt med UIP. Jag tror vi alla är tacksamma för arbetet bakom denna unika möjlighet att vara bland dom första i landet att se filmen vi väntat så länge på.

Sen vill jag givetvis även gratta er alla som deltog och vann tävlingen!

tumblr_lx5fwjATo61qmijb2o1_500.gif

Jag och loghaD, som inte vann tävlingen men kommer delta då vi som redaktörer på databasen också fått biljetter, har pratat lite smått om man skulle ta något att käka efter filmen och diskutera vad vi precis sett. Så jag undrar om det är några fler av er som ska på pressvisningen med oss som har något intresse av att följa med? Skulle vara kul om vi kunde klämma in en liten Databasträff samtidigt när så många av oss är i stan vid samma tillfälle.

I skrivande stund är vi tre personer som kommer närvara:

loghaD (redaktör)
Jag (redaktör)
MsPine (min sambo, en av vinnarna i tävlingen)
emil9898
b00t3r
(om tiden räcker till)

Om intresse finns är det bara att skriva i tråden, så uppdateras listan.

Vad kul detta ska bli!

anchorman-teamjump.gif

Redigerad av The Holy Three

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag vill bara tacka å sidan och alla medlemmars vägnar för er insats.

Jag blev själv lite förvånad när jag läste originalnyheten över vad ni lyckats fixa, så en ordentlig applåd förtjänar ni absolut! Meeen...jag nöjer mig väl med vad ni bad om;

* The Highest of Fives *

Ha det kul, alla som bestämmer sig för att delta! ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tyvärr kan jag inte själv gå. Hade hemskt gärna sett filmen tidigare samt träffat alla. Men nu är det som det är och stort grattis till alla!

UIP har verkligen varit justa, så vi bör vara tacksamma mot att vi fans har en god relation med företaget. Jag tror Star Trek-föreningarna har jobbat in ett gott rykte för oss genom åren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Riktigt trevlig dag. Bra stämning före, under och efter filmen. Efteråt var vi sex stycken som gick och åt, varav en från Stockholm Trekkers hängde med. En av Databasvinnarna, Tottos, var visst från Norrköping han med. Förhoppningsvis kan han och ett par av sina vänner delta vid framtida Östgöta träffar. Efter käket gick några av oss till Sci-fi Bokhandeln, blev ett par Star Trek-relaterade köp för min del.

Tog en del bilder, återkommer med dom imorgon.

Jag tror att ni försvann lite för fort iväg! ;)

Tappade du bort oss? Vi stod kvar ett tag innanför Rigoletto och pratade innan vi gick iväg och käkade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Utanför Rigoletto

5kh7pt.jpg

Liiiite för stor för att få plats i min samling

fb7gh.jpg

Känns väldigt kul att som Trekkie se så mycket tumult för en Star Trek film i Sverige

2rcudsx.jpg

Chillar vid trappan

14wyv83.jpg

Att spendera några timmar med loghaD är smittsamt.

359abyq.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Kul att Rigoletto verkar vara en riktig klassisk biograf. Synd att de försvinner mer och mer. Hade gärna sett Into Darkness-premiären i Göteborg på gamla hederliga Palladium.

Hur många var på pressvisningen i salongen? Var den full? Halvfull? Nästan tom?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tror kvinnan från UIP sa att det var 700 platser att välja mellan, vi var inte i närheten av att fylla dom platserna. Är dålig på sånt här, men som mest kan jag tänka mig att vi var runt hundra stycken. Då känner jag mig smått generös.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att spendera några timmar med loghaD är smittsamt.

(Bild)

Qapla'!

Tror kvinnan från UIP sa att det var 700 platser att välja mellan, vi var inte i närheten av att fylla dom platserna. Är dålig på sånt här, men som mest kan jag tänka mig att vi var runt hundra stycken. Då känner jag mig smått generös.

Ja, jag skulle nog säga omkring 60-70. 12 från oss, ett tiotal Stockholm Trekkers, ca. 15 från NÖRD:IGT, ett tiotal från MovieZine och se'n några enstaka från SvD, DN, Nöjesguiden, osv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu