Aike Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Såg nyss den första bioannosen (i Metro) för Into Darkness. Jag har sett reklam på Nöjesguidens sida samt Aftonbladet. Kollar väldigt lite på teve så har inte sett något. Vad har ni sett? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 8, 2013 Report Share Posted May 8, 2013 Har sett en trailer på TV6. Stockholms tunnelbana är full av affischer (sedan i måndags, tror jag). Tror även att det finns en riktigt stor affisch på Filmstaden Sergel; tänkte dra förbi och fota den imorgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 8, 2013 Author Report Share Posted May 8, 2013 Ja, den är väl den som Holy Three har fotat i en annan tråd. Men ta gärna fler bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Såg en kort trailer på kanal 5 igår. Det var inte den bästa trailern - var mest rörig och man (=jag) fick ingen känsla för filmen genom den trailern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loghaD Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Ja, den är väl den som Holy Three har fotat i en annan tråd. Ah, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Reklamsnuttar som visas en hel del på TV, bilderna jag tog i den andra tråden som nämnts här. Finns säkert flera affischer lite varstans här i stan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts