Aike Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Är osäker på hur svenska biovanor är. Kanske vi gillar bäst att köpa biljetterna i biografen när vi väl är där eller via nätet samma dag. Men det ser inte ut som många föreställningar kommer att bli utsålda för Into Darkness nu på fredag i Malmö, Göteborg eller Stockholm. 18.15-visningen i Göteborg som WCT anordnar lär ta slut, men i Stockholm kommer nog ingen föreställning att vara helt slutsåld. Samma sak kan bli fallet i Malmö. Med andra ord den som vill se filmen så finns det gott om biljetter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Lite sorgligt, men jag hoppas och tror ändå att den blir en större publiksuccé än förra filmen var här i Sverige. Har ingen koll på hur det såg ut dagen innan den filmens premiär, men det kanske du har större koll på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Fint väder och långhelg => Stockholmarna är på landet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted May 9, 2013 Report Share Posted May 9, 2013 Lite si och så i Umeå också, av 242 platser är det 155 kvar just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted May 9, 2013 Author Report Share Posted May 9, 2013 (edited) Ja, vädret spelar säkert stor roll nu för oss svenskar. Sedan kan jag inte tänka mig att det blir lika mycket artiklar i svenska tidningar som förra gången. Aftonbladet hade väl två uppslag eller tre sidor åtminstone 2009. Den hjälpen får vi nog inte denna gången. Så folk är helt enkelt sämre informerade. Edited May 9, 2013 by Aike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts